Pomoc techniczna on-line

Poniżej znajdują się informacje dotyczące pomocy technicznej on-line.

Oferujemy pomoc techniczną za pomocą tzw. zdalnego pulpitu.
Łączymy się z komputerem klienta, żeby szybko zdiagnozować i rozwiązać problemy.

Sposób postępowania

  1. Pobierz program do pomocy zdalnej TeamViewer.
  2. Jeżeli program nie uruchomi się automatycznie, uruchom go.
  3. Podaj nam Twoje ID, a następnie Hasło, które wyświetli się w oknie programu.

Wymagania techniczne

Do udzielania pomocy zdalnej on-line korzystamy z programu TeamViewer. Nie trzeba mieć zainstalowanego programu, żeby nasz pracownik połączył się z klientem.

Wymagane jest połączenie internetowe, dzięki któremu możemy podejrzeć zdalnie ekran na komputerze uzytkownika.

 

Biuro

PCSCHEMATIC Poland sp. z o.o.
ul. Jęczmienna 16/3
53-507 Wrocław
Polska

NIP: 8971951185
REGON: 541224597
KRS: 0001162757

Telefon

tel. +48 71-716-65-94

E-mail

info@pcschematic.pl

© 2025 Copyright i wykonanie INFORMIK Polityka prywatności