Pomoc techniczna on-line

Poniżej znajdują się informacje dotyczące pomocy technicznej on-line.

Oferujemy pomoc techniczną za pomocą tzw. zdalnego pulpitu.
Łączymy się z komputerem klienta, żeby szybko zdiagnozować i rozwiązać problemy.

Sposób postępowania

  1. Pobierz program do pomocy zdalnej SupRemo.
  2. Jeżeli program nie uruchomi się automatycznie, uruchom go.
  3. Podaj Twój ID, a następnie Hasło, które wyświetli się w oknie programu.

Wymagania techniczne

Do udzielania pomocy zdalnej on-line korzystamy z programu TeamViewer. Nie trzeba mieć zainstalowanego programu, żeby nasz pracownik połączył się z klientem.

Wymagane jest połączenie internetowe, dzięki któremu możemy podejrzeć zdalnie ekran na komputerze uzytkownika.

 

Biuro

INFORMIK
ul. Jęczmienna 16/3
53-507 Wrocław
Polska

NIP: PL7741814001
REGON: 930388872

Telefon

tel. +48 71-352-85-71

E-mail

info@pcschematic.pl

© 2023 Copyright i wykonanie INFORMIK Polityka prywatności