Pomoc techniczna on-line

Oferujemy pomoc techniczną za pomocą tzw. zdalnego pulpitu. Łączymy się z komputerem klienta, żeby szybko zdiagnozować i rozwiązać problemy.

Sposób postępowania

  1. Pobierz program do pomocy zdalnej.
  2. Jeżeli program nie uruchomi się automatycznie, uruchom go.
  3. Podaj pracownikowi INFORMIK Twój ID, a nastepnie Hasło, które wyświetli się w oknie programu.

Wymagania techniczne

Do udzielania pomocy zdalnej on-line korzystamy z programu TeamViewer. Nie trzeba mieć zainstalowanego programu, żeby nasz pracownik połączył się z klientem.

Wymagane jest połączenie internetowe, dzięki któremu możemy podejrzeć zdalnie ekran na komputerze uzytkownika.

 

Pomoc techniczna on-line

Wsparcie dla użytkowników on-line

Biuro

INFORMIK
ul. Jęczmienna 16/3
53-507 Wrocław
Polska
NIP: PL7741814001

© 2020 Copyright i wykonanie INFORMIK Polityka prywatności