Umowy serwisowe
i pomoc techniczna

Oferujemy pomoc techniczną telefonicznie, za pomocą dostępu zdalnego i przez pocztę e-mail.

Zdajemy sobie sprawę, jak bardzo istotna jest możliwość uzyskania fachowej pomocy podczas pracy z programem. Dlatego oferujemy kompleksową pomoc techniczną dla użytkowników naszego oprogramowania (posiadaczy licencji programów PCSCHEMATIC), zarówno w zakresie podstawowej obsługi i pracy z programem, jak i przy zaawansowanych zagadnieniach oraz problemach technicznych.

Pomoc techniczna dla nowych klientów

Po zakupie programu przez okres 3 miesięcy każdy nowy klient ma prawo do bezpłatnej podstawowej pomocy technicznej dostępnej przez pocztę elektroniczną, telefon oraz programy do pomocy zdalnej.

Podstawowa pomoc techniczna

Podstawowa pomoc techniczna jest bezpłatna, dostępna jest za pośrednictwem poczty elektronicznej i obejmuje:

  • pomoc w kwestiach dotyczących instalacji i uruchomienia programu, aktywacji i dezaktywacji licencji oraz instalacji i obsługi serwera licencji,
  • pomoc w kwestiach dotyczących podstawowej obsługi programu oraz podstawowych informacji z zakresu działania programu – możliwość przesyłania zapytań i zgłaszania problemów,
  • możliwość zgłaszania uwag i sugestii dotyczących zmian w programie.

Rozszerzona pomoc techniczna - usługi serwisowe

Rozszerzona pomoc techniczna jest odpłatna i jest oferowana w ramach Usług serwisowych.

Jest ona dostępna jest za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej oraz programów do pomocy zdalnej i obejmuje:

  • podstawową pomoc techniczną,
  • pomoc w kwestiach dotyczących zawansowanej obsługi programu oraz zaawansowanych informacji z zakresu działania programu,
  • pomoc dotyczącą rozwiązywania złożonych problemów technicznych z programem,
  • analizę problemów technicznych w projektach i podanie sposobu rozwiązania problemu lub sposobu obejścia problemu,
  • jedną aktualizację do kolejnej wersji programu w okresie trwania usługi (tylko dla usługi SERWIS GOLD),
  • rozbudowę bazy aparatury o aparaty wskazane przez użytkownika na preferencyjnych warunkach (tylko dla usługi SERWIS GOLD).

Zamów usługi serwisowe już dziś!

Jeżeli jesteś zainteresowany profesjonalnymi usługami pomocy technicznej, skontaktuj się z nami - na pewno dobierzemy odpowiedni pakiet serwisowy dla ciebie.

Aktualizacje baz aparatury

Dodatkową usługą oferowaną w ramach pomocy technicznej jest mozliwość pobierania aktualizacji baz aparatury do programu. Usługa jest odpłatna, a dostęp do serwisu aktualizacji baz aparatury wymaga posiadania aktywnego kodu dostępu.

Zamów usługi aktualizacji baz aparatury już dziś!

Jeżeli jesteś zainteresowany profesjonalnymi usługami aktualizacji baz aparatury, skontaktuj się z nami.

Pomoc techniczna nie obejmuje:

  • nauki obsługi programu,
  • szkoleń, prezentacji, pokazów działania programu,
  • edycji, projektowania i tworzenia symboli (w tym formatek rysunkowych).

Zasady zgłaszania problemów

Zanim skontaktujesz się z nami w sprawie problemu sprawdź, czy rozwiązania nie ma w podręczniku do programu.

Sformułuj precyzyjnie swoje pytanie. Opisz krótko, ale dokładnie swój problem.

Unikaj ogólnych stwierdzeń (np.: „Program nie działa”, „Zestawienia się nie tworzą”, „Program wyświetla jakieś komunikaty”).

Dołącz plik projektu lub inne pliki, które pomogą nam znaleźć problem.

 

Pomoc techniczna dostępna jest pod adresem: pomoc@pcschematic.pl.

Pomoc telefoniczna dostępna jest pod telefonem: 71-352-85-71.

Biuro

INFORMIK
ul. Jęczmienna 16/3
53-507 Wrocław
Polska

NIP: PL7741814001
REGON: 930388872

Telefon

tel. +48 71-352-85-71

E-mail

info@pcschematic.pl

© 2023 Copyright i wykonanie INFORMIK Polityka prywatności